Support

Maak een keuze
ZorgverlenerZwangere

Orfeus status

Laatst gewijzigd: Laden...
Orfeus 1e lijn Laden...
Orfeus app voor verloskundigen Laden...
Orfeus app voor zwangeren Laden...
Orfeus Euridice Laden...
Orfeus 4 Laden...

Veelgestelde vragen

Hier mailen andere verloskundigen ons over.

Hoe activeer ik de Orfeus app?

Bekijk de interactieve handleiding over activeren en inloggen voor verloskundigen

Kunnen gegevens van mijn oude systeem worden overgezet naar Orfeus?

Als je wilt overstappen op Orfeus helpen wij je daar graag bij. We hebben er de nodige ervaring mee en overstappen hoeft niet ingewikkeld te zijn. Waar mogelijk, converteren wij voor jouw praktijk de gegevens uit een niet-Orfeus-systeem naar Orfeus. In de meeste gevallen is dat kostenloos.

Waarom moet ik de app activeren voor ik hem kan gebruiken?

Door een activatiecode naar je emailadres te sturen, zorgen we dat niet iedereen zomaar bij jouw gegevens kan als hij of zij jouw gebruikersnaam en wachtwoord in handen krijgt.

Kom je er niet uit?

Mail ons

Kom je er niet uit met bovenstaande handleidingen/stappenplannen? Stuur dan een bericht naar de helpdesk.

Bel ons

Bel de helpdesk op 020 - 575 4666 en spreek je vraag in. Vergeet niet je praktijknaam en telefoonnummer te vermelden!

q

Ernstige spoed?

Begint net je spreekuur en kan je niet op Orfeus werken? Bel dan de spoedlijn op 020 - 575 4662.