Hier mailen klanten ons nu over

Ik ben zwanger en het lukt me niet om in te loggen op de app

Vraag altijd je verloskundige om hulp. Je verloskundige is de enige die logingegevens kan verstrekken of wijzigen.

Mochten jullie er samen niet uitkomen, vraag dan je verloskundige om contact op te nemen met Orfeus.

Ik ben verloskundige en ontvang geen activatiemail voor de app

Waarschijnlijk heb je bij praktijkinstellingen het verkeerde emailadres ingesteld.

Kijk eens op orfeus.nl/activeren en volg alle stappen.

Waarom moet ik de app activeren voor ik hem kan gebruiken?

Door een activatiecode naar je emailadres te sturen, zorgen we dat niet iedereen zomaar bij jouw gegevens kan als hij of zij jouw gebruikersnaam en wachtwoord in handen krijgt.

Kom je er niet uit?

Mail ons

Kom je er niet uit met bovenstaande handleidingen/stappenplannen? Stuur dan een bericht naar de helpdesk.

Bel ons

Bel de helpdesk op 020 – 575 4666 en spreek je vraag in. Vergeet niet je praktijknaam en telefoonnummer te vermelden!

q

Ernstige spoed?

Begint net je spreekuur en kan je niet op Orfeus werken? Bel dan de spoedlijn op 020 – 575 4662.