Orfeus status

Verklaring datacenter m.b.t. storing 6 november

Op dinsdag 6 november was er een grote storing bij het datacenter waar de servers van Orfeus zijn ondergebracht. Veel van onze klanten konden hierdoor tijdelijk niet met Orfeus werken.

We betreuren deze situatie ten zeerste en informeren je graag over de oorzaak van de storing en de vervolgstappen die door het datacenter worden genomen om toekomstige storingen uit te sluiten.

Het datacenter heeft inmiddels een verklaring gegeven. Kort samengevat: een belangrijk apparaat dat het netwerkverkeer in het datacenter regelt, is defect geraakt. Hierdoor was er geen verbinding meer mogelijk tussen de servers in het datacenter en de buitenwereld. Het defecte netwerkapparaat kon enkele uren later vervangen worden.

Lees meer…

Storing datacenter verholpen

Het datacenter meldt dat de storing is verholpen. Alle systemen zijn weer beschikbaar.

Namens het datacenter excuses voor alle overlast.

Storing nog niet verholpen

Het datacenter geeft aan dat de storing voor een groot deel is opgelost. Helaas zijn de servers van Orfeus nog steeds niet bereikbaar.

\

Orfeus Remote Desktop

OK

\

Orfeus 1e lijn

OK

\

Orfeus app voor verloskundigen

OK

\

Orfeus app voor zwangeren

OK

Kom je er niet uit?

Mail ons

Kom je er niet uit met bovenstaande handleidingen/stappenplannen? Stuur dan een bericht naar de helpdesk.

Bel ons

Bel de helpdesk op 020 – 575 4666 en spreek je vraag in. Vergeet niet je praktijknaam en telefoonnummer te vermelden!

q

Ernstige spoed?

Begint net je spreekuur en kan je niet op Orfeus werken? Bel dan de spoedlijn opĀ 020 – 575 4662.