Ik ben zwanger en het lukt me niet om in te loggen op de app

Vraag altijd je verloskundige om hulp. Je verloskundige is de enige die logingegevens kan verstrekken of wijzigen.

Mochten jullie er samen niet uitkomen, vraag dan je verloskundige om contact op te nemen met Orfeus.

Waarom moet ik de app activeren voor ik hem kan gebruiken?

Door een activatiecode naar je emailadres te sturen, zorgen we dat niet iedereen zomaar bij jouw gegevens kan als hij of zij jouw gebruikersnaam en wachtwoord in handen krijgt.

Kunnen gegevens van mijn oude systeem worden overgezet naar Orfeus?

Als je wilt overstappen op Orfeus helpen wij je daar graag bij. We hebben er de nodige ervaring mee en overstappen hoeft niet ingewikkeld te zijn. Waar mogelijk, converteren wij voor jouw praktijk de gegevens uit een niet-Orfeus-systeem naar Orfeus. In de meeste gevallen is dat kostenloos.

Staat jouw vraag er niet bij?

Meer weten?