Verbindingsproblemen oplossen

Krijg je geen verbinding met Orfeus? Volg dan onderstaand stappenplan.

Stap 1: is er een storing bekend bij Orfeus?

Werkt je internet goed, maar kun je nog steeds niet op Orfeus komen? Controleer dan of er al een storing bekend is bij Orfeus. Wij houden je via onze statuspagina op de hoogte.

Stap 2: werkt je internetverbinding nog naar behoren?

Je hebt een goede internetverbinding nodig om Orfeus te kunnen gebruiken. Controleer dit met bijv. een speedtest. Functioneert je verbinding niet naar behoren? Neem dan contact op met je provider.

Stap 3: controleer je instellingen

Gebruik je wel de juiste instellingen of logingegevens?

Stap 4: neem contact op

Klopt bij jou alles en is er bij ons geen storing bekend? Laat ons dan weten wat er aan de hand is.

Mail ons

Kom je er niet uit met bovenstaande handleidingen/stappenplannen? Stuur dan een bericht naar de helpdesk.

Bel ons

Bel de helpdesk op 020 – 575 4666 en spreek je vraag in. Vergeet niet je praktijknaam en telefoonnummer te vermelden!
q

Spoed?

Begint net je spreekuur en kan je niet op Orfeus werken? Bel dan de spoedlijn opĀ 020 – 575 4662.